sobota, 26 października 2013

Najnowszy teledysk Paula McCartney'a z wieloma gwiazdami. Głosujcie na 'naj' filmowe oraz muzyczne.

24 października ukazał się clip teledysku do najnowszego albumu Paula McCartney'a. Całość została nakręcona w studio w Abbey Road. Reżyserem materiału jest Simon Aboud, prywatnie zięć Paula McCartneya (mąż Mary - pierwszego dziecka Paula). W teledysku poza sir Paulem udział wzięli: aktorzy Johnny Depp, James Corden, Jeremy Irons, Jude Law, Sean Penn,Meryl Streep, Alice Eve, Tracey Ullman, Chris Pine, Laura Bailey, wokaliści i muzycy Gary Barlow (Take That), Jack Savoretti i Ariana Di Lorenzo, modelki Kate Moss, Lily Cole i Daphne Selfe (ma 85 lat!), tancerka Tamara Rojo, projektant mody i reżyser Tom Ford, malarz pop-artu Peter Blake (projektował okładkę płyty "Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band" The Beatles) i producent Giles Martin (współodpowiedzialny za brzmienie płyty "New"), syn legendarnego producenta The Beatles - sir George'a Martina.
Piosenka odnosi się do melodii, którą Paul zapamiętał z dzieciństwa, które spędził w Liverpoolu: "Queenie eye, queenie eye, who's got the ball? It isn't in my pocket. O-U-T spells OUT!".
"Melodia pochodzi z gry ulicznej, w którą miałem zwyczaj się bawić, gdy byłem dzieckiem. Tego typu rzeczy zawsze się do ciebie przykleją. Zawsze lubiłem rytm tej piosenki" - podkreśla Paul McCartney.
Mnie piosenka spodobała się od pierwszych dźwięków. Jestem pełna podziwu, że pomimo wieku Paula jest nadal wspaniałym artystą i potrafi nagrać album o jakim wiele gówniarzy mogłoby tylko pomarzyć. I to jest chyba odpowiedź dla wszystkich, którzy się pytają: W tym wieku to już chyba nie wypada? Teledysk jest bardzo..'sprytny', niby nic, ale właśnie takie teledyski ostatnio budzą największe wrażenie. Niby od niechcenia, po prostu zagrane, a tak na prawdę widać, że każdy element jest dopracowany.
Nie wiem, czy cała płyta jest już oficjalnie dostępna, ale jakoś nie bawem ma być( chyba), w każdym razie niektórych kawałków można posłuchać na: http://www.paulmccartney.com/video. Jestem na prawdę pod wrażeniem. Zapowiada się świetna, odnosząca sukcesy płyta.  Jak Wam się podoba Paul'uś i jego nutki?


Zachęcam Was do głosowania na różne filmowe i muzyczne 'naj'. Nie sugeruje, że wszystko powinien wygrać Johnny, lecz po prostu mam nadzieję, że właśnie przy jego nazwisku zaznaczycie...


9 komentarzy:

  1. Nie słuchal McCartneya. Chyba kiedyś gdzieś coś słyszałam, ale nie rzypadło mi za bardzo do gustu

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tam strona internetowa? ;>

    Zapraszam na NN na http://chartykas.blog.onet.pl/! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję dobrze, to znaczy na razie miałam 'ulepszany' komputer, pod specjalny program, ale jestem w trakcie pracy. Trochę to oczywiście potrwa, ale nie śpieszy mi się, a jak mam nadzieję, efekty będą zdumiewające :)

      Usuń
  3. Oczywiście, Queenie Eye to chyba najlepszy numer Paula na ostatniej płycie, a czemu Drogi Zarazku:) nie obserwujesz i nie ma go tutaj - mego drugiego bloga : http://mojtopwszechczasow.blogspot.com/ Jesteś Łobuziarą ale podoba mi się Twój blog i miłość do Fab4

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię głos Paula McCartney'a, choć nigdy nie byłam jego fanką. Ta piosenka średnio mi się podoba, jest trochę monotonna. A pomysł na teledysk genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No mnie sie podoba. Widze ze Paulowi sie nie odmawia, i plejada gwiazd pojawia sie w clipie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę Chris'a Pine, widzę Johnny Deep'a, widzę Meryl Streep i... innych. Bo tych chciałam najbardziej wymienić:)
    ps.
    Ponieważ mój blog trwa nadal, zapraszam do siebie, tym razem na wiersz pod Vampire Diaries:)

    OdpowiedzUsuń