wtorek, 17 września 2013

Zaczynam tworzyć banery, November Rain oraz koncerty w Polsce!

Zacznę od tego, że w najbliższym czasie( jak mam nadzieję) pojawi się wiele pozytywnych zmian. Zakładam swój kanał na YouTube, gdzie będziecie mogli zobaczyć każdą piosenkę, lub solo w moim wykonaniu, jakie jestem w stanie zagrać na gitarze. I temu będzie on przede wszystkim poświęcony. GITARZE, oczywiście także muzyce jako takiej oraz kinie. Będziecie mogli tam znaleźć moje recenzję w formie 'wizualnej'. Może zdarzą się jakieś śmieszne, lub improwizowane nagrania z różnych wydarzeń, w jakich będę uczestniczyć. Mam nadzieję, że pierwszy filmik pojawi się już we wrześniu. Oprócz tego, zaczynam tworzenie banerów internetowych ( blogowych), jak ogarnę ten temat, to mile widziane będą prośby oraz pytania o pomoc( jeśli np. chcecie ode mnie na zamówienie taki banerek. Powiem Wam jak już zacznę przyjmować zgłoszenia). Mogą się również pojawiać nowości na moim blogu. Nowości techniczne i gadżety oraz projekt własnego szablonu. To tyle jeśli chodzi o względy techniczno-wizualne. Jestem ciekawa jak Wam się podoba obecny szablon?
Cały dzień padało. Nie przepraszam zalewało nas z nieba, więc jakoś od razu na myśl przyszła mi ta piosenka, choć listopada jeszcze nie ma.


Mam sporo pytań do Was :) Mam nadzieję, że w komentarzach rozwinie się dyskusja, a może nawet spór...
Wybieracie się na jakieś koncerty? Ktoś może ma w planach Shakin Stevens'a, który będzie nas gościł w lutym, a może odtwórcy The Doors lub Joe Bonamassa? Poza tym co sądzicie o koncertach i festiwalach w Polsce, macie ulubione lub znienawidzone? I ostatnie pytanko; Czy Miley przegięła? Jestem ciekawa waszej opinii. 
To dziś tak bardziej dyskusyjnie, a już w niedzielę następna recenzja filmowa.
Wszystkim, którzy tak jak ja kochają Guns 'n' Roses chciałam polecić bloga na ich temat-
 I would be yourself.  Znajdziecie go także w moich 'The top blogs'.

It's my Paradise City...










3 komentarze:

  1. Gunsi to mistrzostwo w kazdym calu. Oni sie nigdy nie znudza. Co do Miley...Zaczyna mnie to juz smieszyc. Wielkie halo sie zrobilo ze zachowuje sie tak a nie inaczej. Jej przeklenstwem jest chyba to ze zaczynala jako gwiazdka Disneya, i teraz wszyscy ja oceniaja, a moze ona po prostu taka jest, moze nie chce byc grzeczna dziewczynka. Wystarczy sobie przypomniec co kiedys robily takie gwiazdy jak Madonna, Sined O'Connor czy Lady Gaga. Mysle ze przy nich to wciaz jest grzeczna dziewczynka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się takie wywoływanie dyskusji przez zadanie pytań :) W listopadzie wybieram się na Toma Odella. Marzy mi się też Woodkid i Editors ;)
    Czy Miley przegięła? Moim zdaniem ten występ nie był szokujący, ale bardzo, bardzo, bardzo niesmaczny.

    2x nowe recenzje na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. W dniu swoich 21-szych urodzi (och, wiem, że jestem stara...) zapraszam na kolejną część baśniowego cyklu :) W przygotowaniu już kolejne cykle (nie, nic związanego z baśniami :)) i małe zmiany w systemie notkowym (mniej wzorców! :D). Myślę, że się Wam spodoba :)) Oczywiście, jeśli macie jakieś sugestie, chętnie o tym posłucham :)) // http://chartykas.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń