piątek, 27 września 2013

Urodziny! Urodzinki! Urodzinowo! oraz Roczek!

Dziś rano, włączyłam komputer, Google, a Google urodzinowe. Rozejrzałam się, czy gdzieś w moim domu nie ma tajnej kamerki, a może ktoś mnie obserwuje... Bo czemu Google są przystrojone i gotowe do urodzinowej zabawy? 27 września, dzień spełniania marzeń, dzień prezentów, słodkości i śmiechu- dzień moich urodzin. I jak się okazuje dzień urodzin Google :) Muszę przyznać, że to były na prawdę piękne urodzinki. Dziękuję wszystkim za prezenty oraz życzenia. Szczególnie dziękuję Wam dziewczyny za wspaniały wieczór. Świetna zabawa na kręgielni i zasłodzenie do nieprzytomności w jednej z najdroższych kawiarni. Dzięki!  I jestem starsza. Dzień dobiega końca, ale jeśli wierzyć, że jakie urodziny taki cały rok, to już nie mogę doczekać się jutra.  To dziś tylko taka mała, urodzinowa notka, a już jutro... kanał YT. Mam taką nadzieję, chyba, że znów wydarzy się coś nieprzewidzianego. Trzymajcie rękę na pulsie, aby być pierwszymi komentatorami. Zachęcam do głosowania w sprawie naszych kochanych chłopców, bo to już ostatnia chwila. Na koniec dodam, że jakoś około tego czasu, rok temu powstał Coolturalny-tygodnik. Trwa do dziś, z dnia na dzień się rozwija, mam nadzieję, że kochacie go tak jak ja go kocham. Także dziś świętuję podwójne urodziny. Roczek minął. Najlepszego coolturalny.. oraz wszyscy fani, oby w kolejnym roku mój blog i przyszły kanał wciągnął Was jeszcze bardziej.
I mogę tylko życzyć wszystkim, aby mieli tak wspaniałych przyjaciół jakich ja mam.

Shakin Stevens- Rockin' with Country- westerny i country...na piątkowy wieczór i cały weekend.









4 komentarze:

  1. Nadchodzi... wrześniowa rasa miesiąca! Wiem, że tempo jest szalone, ale chciałam zdążyć, nim skończy się miesiąc :)) http://chartykas.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat, sto lat! Haha, faktycznie, google zaskoczyło :)) // chartykas

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany już rok! Gratuluję i oby tak dalej. :)

    OdpowiedzUsuń