niedziela, 29 września 2013

Kanał YT oraz nietypowo 'stosik' na najbliższe dni!

Tak, jest już mój kanał YouTube, że niedopracowany, niedorobiony... tak tak, wiem. Ale najważniejsze, że już jest. Oczywiście, będę go rozwijać, mam nadzieję już jutro zamieścić mój filmik z gitarą. Jak na razie tak zwane filmiki próbne, czyli Koko- moja świnka( obraziła by się, że jest filmikiem próbnym) oraz nagranie zmiany warty w Pradze. Wszystkie filmiki zamieszczane przeze mnie są mojego autorstwa, jeśli będzie inaczej to na pewno uwzględnię to w opisie, jeśli macie jakieś pomysły lub wizje czegokolwiek to piszcie. Będziecie mogli również zapoznać się z moimi playlistami.
Dziękuję wszystkim za ciepłe życzenia.

Praga- zmiana warty.- link mój kanał YT- na więcej proszę cierpliwie czekać, a może jutro się coś ukaże ;)

Teraz przejdę do 'stosiku'. Miałam tak nie pisać, bo sądzę, że to już troszkę śmieszne, ale co tam. Tak więc mój stosik na dziś:

  1. Dan Drewer i Indianie- przeczytane.
  2. Blondynka u Szamana- będzie przeczytane 
  3. Wierzenie i rytuały indiańskie- czytam
  4. Czarownica piętro niżej- będzie przeczytane
  5. Nawiedzony dom- będzie przeczytane
  6. David Bowie- biografia- czytam
  7. Paul McCartney- życie- czytam
Nr 1 na liście właśnie skończyłam czytać. Autorem książki jest Adam Bahdaj, ale książka bynajmniej dla dzieci nie jest. To znaczy młodsi mogli by ją przeczytać, ale po prostu by nie zrozumieli i zasnęli w połowie. Jest to western opowiadający o losach pewnego, świeżo upieczonego kuriera i jego przyjaciół. Główny wątek jest w sumie wątkiem z lekka kryminalnym oraz dotyczącym wiecznych konfliktów białych z Indianami. Książka jest na prawdę wciągająca, a akcja rozbudowana, ale jasna i czytelna. Polecam każdemu kto kocha westerny tak jak ja!

Nr 2 nie czytałam, ale słyszałam tyle dobrego, że czuję się jakbym czytała. Co tu dużo mówić, najlepsza książka dla ludzi zaciekawionych szamanami i szamanizmem oraz przekroczeniem granicy pomiędzy światem żywym, a światem duchów. Nr 3 podobny, z tym, że bardziej są przedstawiony aspekty techniczne, to znaczy jak dokładnie rzuca się zaklęcie lub odprawia mistyczne czary. Przeciekawa książka!

Nr 4 oraz 5, hhhmmm, wiem, że te książki są bardziej dziecinne, ale na pewno nie w znaczeniu infantylne. Niektórzy po tytule i autorze wyciągają pochopne wnioski. Obydwie bardzo mnie zaciekawiły tematyką troszkę burtonowską( którego kocham), dlatego są na mojej liście. Poza tym już kiedyś czytałam inne książki tych pisarzy i bardzo mi się podobały. Ciekawią mnie książki o skrzypiących strychach i strych, tajemniczych ciotkach. Choć muszę się przyznać, że ostatnio mam taką mała obsesję na punkcie westernów
( ppfff, 'ostatnio', kogo ja chce oszukać, od zawsze chciałam żyć na Dzikim Zachodzie).

Nr 6- to chyba nie muszę mówić dlaczego czytam. Czytam, bo kocham. Kocham Davida Bowie, jego głos, jego wygląd, jego styl bycia. Oprócz tego w trakcie czytania biografii utwierdzam się jaki to on jest inteligenty ( moim zdaniem) i, że można o nim powiedzieć, że jest artystą z prawdziwego zdarzenie. Natomiast Nr 7 czytam, ponieważ cenie sobie twórczość The Beatles i wydaje mi się ciekawym dowiedzieć się jak doszło do tego, że stali się legendą. Książka zawiera też tematy nie związane z zespołem, tylko życiem Paul'a, które są moim zdaniem w całym tym rock n' roll' owym szaleństwie dość spokojnie opisane.
Poza tym moja najlepsza przyjaciółka szaleńczo go kocha więc siła rzeczy jakoś tak wyszło ;)


Ktoś by chciał taki pokój?





9 komentarzy:

  1. Ja bym chciała taki pokój! Marzy mi się :3 Um, fajnie by było, jakbyś dawała od razu autorów do książek, bo te wierzenia i rytuały indiańskie też mnie zaciekawiły (uwielbiam te klimaty), a nie chce mi sę teraz przeszukiwać internetu za autorem. Wiem, że było w tekście, ale do jutra zapomnę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do kanału YT - czekam na filmiki i szczerze nienawidze tego nowego layoutu. Stary YT był lepszy ><

      Usuń
    2. Mirosława i Aleksander Posern- Zielińscy :)

      Usuń
    3. Dziękuję :)) Zapisane :D

      Usuń
  2. Ktoś włamał się do mojego umysłu i ukradł mi mój wymarzony pokój. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. NN na http://chartykas.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka o McCartney'u jest genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. NN na http://chartykas.blog.onet.pl/ <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Choć wzorce bywają nudne, piękne rasy to rekompensują czyli zapraszam na nowego notka na http://chartykas.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń