piątek, 20 września 2013

Ja w filmie, kanał YT, niekonwencjonalne recenzje- to wszystko nadchodzi!

Mam nadzieję, na prawdę ogromną nadzieję utarcia wszystko nosa, czyli wprowadzając w życie mojego kanał YouTube, już w tym tygodniu. Do pracy zabieram się jutro, więc może już w ten weekend, będziecie mogli zobaczyć, podzielić się oraz polubić jakieś ekstrawaganckie, kontrowersyjne filmiki. Póki co w niedziele ukaże się niekonwencjonalna recenzja, a w sumie trzy recenzje, z małym głosowaniem do ich tematu. Będzie ciekawie! Mam dla Was kolejną pozytywną( jak mam nadzieję) informację. Już w następny weekend zaczynają mi się zdjęcia do filmu. Zdradzić mogę tylko, że będzie to dramat, film psychologiczny z lekka i horror zarazem. Zdjęcia mogą się opóźnić, ponieważ jak na razie reżyser, jak i operator( jak i ja po części) są chorzy. Tak jesienny katar zmógł nawet artystów ;) Będę Was o wszystkim informować na bieżąco, jeśli będzie dużo komentarzy w nadchodzących postach i będziecie mnie często odwiedzać, to może będzie bonusik w ramach backstage. Premiera filmu, bóg wie kiedy, ukaże się na moim kanale YT.
Może jakaś piosenka na dziś. Wnioskując z tego, że jestem zakochana w westernach, preriach i pewnym filmie, powinno to być coś w stylu pieśni starego, upitego kowboja z saloonu, ale, że kocham luksus, pieniądze i wszystko co się z tym wiąże oraz The Wolf of Wall Street, to dziś wylezie ze mnie ta strona.



Nie myślcie, że słucham takiej muzyki, jest to po prostu soundtrack z powyżej wymienionego filmu. Tak pasujący do klimatu.


6 komentarzy:

  1. Dziękuje za życzenia :3

    Wow, film? O ja, nie podejrzewałabym Cię, a na kanał YT chętnie zajrzę, jestem ciekawa, co nam zaserwujesz, naprawdę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem niesamowicie ciekaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się czasem zdarza słuchać K. Westa :)
    Film - jestem bardzo ciekawa :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zarzekaj się nigdy gdy pisze się o muzyce, jak wiesz bo obserwujesz mój blog o The Beatles ale i MOJ TOP WSZECHCZASÓW muzyka dzieli się na dobrą i złą. Nie przepadam za hip hopem rapem itd ale Kanye fajnie się wkomponował w np. hit 30 sec to Mars. Jaki ?Znajdź na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Po jakże uroczym i wywołującym szeroki uśmiech zawale życzeń (dziękuję!), zapraszam serdecznie na coś, zgoła innego, lekko historycznego o małym, ale jakże słodkim piesku do towarzystwa :)) http://chartykas.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń