sobota, 3 sierpnia 2013

Czy wierzyć w horoskopy? Czy szaman ma odlot?

Z horoskopami, jak ze wszystkim, zdania podzielone. Wierzyć, czy nie. Niby nikt nie wierzy, ale jak się przeczyta o wielkiej wygranej, to już co innego. Nie mogę zaprzeczyć, że czasem nie zajrzę na portal informacyjny i nie kliknę horoskopu, ale raczej w to nie wierzę. Dla mnie takie horoskopy są jak alkohol bez akcyzy, niby wszystko dobre, ale jednak... Po prostu nie lubię takich wróżb z niesprawdzonych źródeł. Może i gwiazdy mają znaczenie i wywołują jakieś zachowania wśród ludzi, ale czasem wydaję mi się, że internetowe porady są wyssane z ręki. Najbardziej denerwuje mnie odpłatny horoskop, czy wróżby telewizyjne( choć nie mam telewizji ;). Ktoś w to jednak wierzy i wysyła sms do wróżbity, bo jakoś się te programy utrzymują, ale dla mnie to jedna wielka bujda. Jak więc podejść do kwestii szamana? Czy szaman ma odloty paląc te swoje zioła? Powstaje zatem pytanie, czy on majaczy na haju, czy ma kontakt ze światem pozaziemskim. Wiele ludzi twierdzi, że szamani im pomagają i z tym się zgodzę. Zioła, które przepisują, czy kadzidła, którymi nas okadzają mogą mieć właściwości lecznicze, bo są to naturalne specyfiki. Ale jak tu takiego szamana spotkać. Może ukrywa się gdzieś w mieście tylko trzeba go odnaleźć. Jestem w stanie uwierzyć szamanowi bardziej niż miejskiej wróżce. Bo być szamanem, to coś znaczy. Ojciec szamana siedział w tej branży, dziadek, pradziadek itd. Jest jakieś doświadczenie pokoleniowe. Poza tym może szaman naprawdę ma jakieś sekretne metody na wróżenie itp. Jednak jeśli ktoś chce w łatwiejszy sposób rozwiązać problem bolącego brzucha, głowy, czy serca, to są metody łatwiej dostępne w mieście. Np. zioła, które znajdziecie w aptece, mięta, melisa, rumianek, pokrzywa i szałwia. Każde z nich jest zdrowe. Do tego zielona, czarna lub czerwona herbata i można się poczuć niczym na tybetańskich wzgórzach. Także wiele kamieni ma właściwości lecznicze, o czym nie raz się przekonałam. Wiem, że dla niektórych to dziwne wierzenie w takie rzeczy zamiast po prostu wziąć APAP na ból nogi, ale może warto spróbować. Do tego trochę autosugestii i może się udać.Przecież kamienie to jakieś minerały, więc dlaczego miałyby nie zawierać leczniczy właściwości. Podobno ludzie, którzy mało jedzą, a wręcz zaznali głodu np. podczas wojny, żyją dłużej. Wiadomo, że nie można przesadzać i się głodzić, ale jak mniej jemy, to organizm zaczyna spalać toksyny, a to się odbija na naszym zdrowiu. Także joga i medytacja potrafią przynosić zaskakujące rezultaty w medycynie. Tak więc od horoskopu przeszłam do tematu jedzenia, ale to ma wiele powiązań moim zdaniem, ponieważ nawet nie zdajemy sobie sprawy z tego jak bez używania leków i specjalnych preparatów, a jedynie za pomocą ziół, natury i szczypty magii możemy ulepszać nasze życie.


Na tej stronie znajdziecie właściwości kamieni: http://www.chicochica.pl/CMS-7.html?aid=28

szaman

herbata tybetańska z masłem

2 komentarze:

  1. Ja nie wierze w horoskopy. Nie masz Telewizji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam telewizji, mam telewizor, ale pod tablet i laptop, ale nie mam kablówki :) A wierzysz w moc szamana...? ;)

      Usuń