sobota, 23 marca 2013

Gbur.Rasista.Stereotyp-mieszanka wybuchowa.

Stop. Chyba wiem. Tak, chyba odkryłam o co chodzi gburom. Oni po prostu chcą nawiązać znajomość, ale nie potrafią. Może trzeba im w tym trochę pomóc. Akcja gbur. Jeśli kiedykolwiek zagada do ciebie gbur, to może mu się podobasz, polubił się i chce się zaprzyjaźnić, a może nie. Ale nigdy nie wiadomo, więc ja nadal nie ogarniam gburów, ale wiem jaki może być ich cel. Może oni nie potrafią inaczej. A rasiści. Tych to już nie rozumiem. Ostatnio daleka znajoma, prawie nieznajoma powiedziała mi, że ona nienawidzi Żydów. Powiedziała mi to po rozmowie o bardzo smutnym żydowskim opowiadaniu, o którym mówiłyśmy. I dodała po chwili, że ma wielki problem, bo Jezus był Żydem, a trzeba wiedzieć, że jest ona osobą wielce wierzącą;) i nienawidzącą żydów...Jadąc ostatnio komunikacją miejską usłyszałam rozmowę gimnazjalistów, to znaczy połowy nie zrozumiałam, bo nie znam slangu 15 latków i niektórych wulgaryzmów, ale zrozumiałam, że chcieli oni spisać jakąś pracę, która miała być zrobiona samodzielnie na oceną. ? To po co oni to spisują. I znowu. Nie rozumiem. Skoro mają to zrobić sami, to oznacza, że ta praca ma sprawdzić ich umiejętności, a nie kolegi, czy koleżanki. Więcej nie usłyszałam, bo dudniąca muzyka z ich telefonów i krzyk jakiejś staruszki zagłuszył ich słowa. Ludzie są dziwni. Jedyny gatunek, który prowadzi się do zagłady.
Jeszcze jedna sprawa, której nie rozumiem to po pierwsze dlaczego ludzie wierzą we wszystko co wciskają im media( nie wszyscy ludzie na szczęście:) i dlaczego myślą, że jak nie mają tego co ma większość to są "niefajni".? Najgorsze są stereotypy. I tego należy się wystrzegać:) I mam nadzieję, że się lud rozluźni trochę. Stop.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz