piątek, 1 marca 2013

Co zrobić w przypadku zagrożenia życia.


Co zrobić w przypadku zagrożenia życia.


- Skończyły mi się żelki!             Wejdź na coolturalny-tygodnik.com 

-Pies mi pogryzł kapcie!             Wejdź na coolturalny-tygodnik.com 

-Chomik mi umarł!                     Wejdź na coolturalny-tygodnik.com 

- Zerwała się struna od gitary!    Wejdź na coolturalny-tygodnik.com

- Obama nie odpisuje!                Wejdź na coolturalny-tygodnik.com 

- Wazon się rozbił!                     Wejdź na coolturalny-tygodnik.com 

-Czołg przejechał mi iPad!          Wejdź na coolturalny-tygodnik.com 

- Lekarz zakazał mi czekolady!   Wejdź na coolturalny-tygodnik.com

-Muzyka przestała istnieć!!!        Wejdź na coolturalny-tygodnik.com 

Profilaktycznie wejdź na coolturalny-tygodnik.com już teraz.



3 komentarze:

  1. OK - będę wchodzić , nawet profilaktycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To dobrze, uchronisz się przed tymi wymienionymi skutkami i innymi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahaha, dobre :D
    (Elfik ;))

    OdpowiedzUsuń