sobota, 9 lutego 2013

When can I see you again?

Rozpryśnij się na niebieskim ekranie. Ja płynę przez salę kinową. Sny nie zmieniają się w pył.  To tylko kwestia czasu kiedy nauczymy się latać. Witam w rytmie nocy. Jest coś w powietrzu nie możesz zaprzeczyć. Kiedy znów mogę cię zobaczyć? Kiedy możemy to zrobić jeszcze raz? Dementia doprowadzasz mnie do szaleństwa. Każde nocne światło migocze. Przetrzyj oczy jesteś gwiazdą na letnim niebie. Każdy głos w mojej głowie krzyczy tak i nie. Wielka niespodzianka, jestem duchem, którego nie możesz zobaczyć. Dementia doprowadzasz mnie do szaleństwa. Jestem sylwetką goniącą tęczę, którą ujrzysz słuchając. Więc uśmiechnij się, ponieważ jesteś jeleniem w reflektorach. Bo noc skrywa swoją mroźną tajemnicę. Wystarczy, że weźmiesz oddech słodyczy. Byliśmy sami na drodze jadąc szybciej. Chcę czuć, że żyję już na zawsze. Podążaj za światłem poprzez marzenia i katastrofy. Więc biegnę, bo zabrakło mi czasu. Jestem na misji tej nocy. Muszę wiedzieć kiedy znów cię zobaczę. Nie zamykaj oczu, bo twoja przyszłość jest gotowa na to żeby lśnić. Kiedy znów to zrobimy? Kiedy znów cię zobaczę...?

4 Adam
'Hey, you moved my stump'
'I'm gonna wreck it'
'I can fix it'!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz