sobota, 1 grudnia 2012

66°27'N, 15°56' W.- Legend of the Guardians

Tak wiele widoków do zobaczenia, więc obudź się jak ranny ptaszek.Słowa unoszą się w powietrzu jak kolibry.W zatłoczonym korku powietrznym IATA:RFN,ICAO:BIRG. W deszczu meteorów widzę zorzę na kole biegunowym północnym.Pokarz mi swoje zęby,bo jesteś tylko misiem.Obudź mnie jeśli tam jesteś.Na schodach do piwnicy widziałam wyraźne ślady, które mnie śledziły. Cień... Wskazówki podpowiadają obudź mnie jeśli tam jesteś. Więc jeśli tak bardzo chcesz zobaczyć,Gwarantuję,że anioły istnieją w twojej okolicy. Atmosferę przepełniają linie lotnicze.Oddech w nieskazitelnie mroźnej scenie.Wrak statku pośród morza twarzy.Weź głęboki wdech mitu i tajemnicy i nie patrz za siebie.Widok z lotu ptaka,Obudź gwiazdy dookoła siebie, Jest królestwo ponad drzewami, pamiętaj mnie słodką odwagę.Da-da,da-da...You take to the sky...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz