piątek, 9 listopada 2012

Air Traffic

Zamknij oczy i pozwól, by hałas korku ukołysał cię w moich ramionach do snu. Pokazuję tylko tyle ile mogę powiedzieć. Atmosferę przepełniają linie lotnicze. Gapiłam się bez tchu jak góra owoców spadała, miałam szansę krzyknąć I truskawkowa lawina mnie zakryła. Ale lodowaty błękit zamroził tę baśń. Nigdy nie odpuszczam. Zawsze będę twoimi kluczami, gdy zgubimy się w kolorowej fazie. Możesz iść gdziekolwiek chcesz, ale ja będę tam, gdziekolwiek ty będziesz. Droga Vienno, czy ty się kołyszesz? Byliśmy tak daleko w truskawkowej galaktyce. Więc zamknij oczy i zaufaj mi, jeśli chcesz. Świat jest smutny jako taki, ale dojrzyj kolory tęczy i wsiąść do samolotu powietrznego i leć do słońca. Nie oglądaj się. Potrafisz lecieć wszędzie.Pocałuj ziemię. 28.2.1986... I am...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz