sobota, 20 października 2012

Rainbow Veins

Idąc ulicami.  Ciemno, pada, lecz gdzieś tam daleko świeci małe światełko, tylko dla ciebie. Świeci tam cały czas. Więc zobacz je... Powiedz mi kiedy będzie padać, ja zatrzymam deszcz. Tęcza stanie nad twoją głową. Rainbow Veins. Bo wszystko nie jest takie jak wygląda. Rozepnę nad tobą tęczę. Ja już to czuje... Więc głowa do góry.
Ciemnymi uliczkami idąc znajdź miejsce gdzie spotykają się nasze drogi. Milion światełek pali się i nie gaśnie. Lecz śpiesz się, czuję, że jesteś blisko, czuję jak bije twoje serce. Miliony kolorów są zrównoważone. Ledwo mogłam krzyknąć, gdy truskawkowa lawina mnie przykryła. Ty jesteś moim dźwiękiem na zawsze. W owocowej galaktyce, w mroźnej Arktyce. Przytulając cię ustanawiam nową zasadę przyjaźni, dla każdej galaktyki. Uśmiechnij się teraz i zaraz na zawsze bądź uśmiechnięty od teraz. Już. Zrób to. Kto potrzebuje wrogów? Mały niewinny miś. Ledwo słyszę twój krzyk, gdy zakrywa mnie truskawkowa lawina... w mroźnej Arktyce...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz